Conceptboek By Gaia

By Gaia - Conceptontwikkelingstraject

Vanaf de start van dit conceptontwikkelingstraject hebben we gezocht naar wat dit bedrijf uniek maakt en hoe we de doelgroep het beste aan kunnen spreken. Het doel van By Gaia is het laten ontwaken van de krachtige vrouw. Haar laten woekeren, laten groeien en er laten zijn, zoals onkruid ook gaat waar het niet gaan kan.

We hebben By Gaia begeleid bij het helder krijgen van de visie. Waarom doet By Gaia wat ze doet? By Gaia gelooft er in dat net zoals de natuur woekert de vrouw moet ontwaken en er in haar volle kracht mag zijn. Vandaar een strak sterk concept, waar ruimte is voor puurheid en kracht. By Gaia helpt het ontwaken van die krachtige vrouw met natuurlijke producten, zoals oliën en theeën.

Vanuit een sterke basis hebben we visuele uitingen kunnen uitvoeren. Voor dit merk verzorgen we het volledige visuele plaatje.

BYGAIA - thee verpakking design girl power
drie quotes van By Gaia
Mockups van By Gaia

Ben jij toe aan zo'n tof merkconcept?

Laten we vrijblijvend kennismaken om te bespreken wat we voor je kunnen betekenen.

Accountable Conceptdenken

Voor het ontwikkelen van merkconcepten gebruiken we de methode ‘Accountable Concepting’ van Gaby Crucq-Toffolo en Elaine Meys.

Met de fases uit dit boek achterhalen we de toegevoegde waarde van een organisatie. Dit maken we vervolgens in alles zicht- en voelbaar. Natuurlijk doen we dit zowel intern als extern. Intern moet dit merkconcept natuurlijk door medewerkers ook gevoeld en geleefd worden. Extern valt er te denken in de uitvoer van conceptdragers, zoals social media templates, passend beeldmateriaal, merchandise, gehele campagnes, etc.